środa, 20 czerwca 2012

Bransoletki












11 komentarzy:

  1. Ta z serduszkiem fajna, z kotwicą zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne
    w oko wpadła mi ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) Serduszko i ostatnia- moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z kotwicą najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kotwicą moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne.. zwłaszcza 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdanie ;*
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie_16.html

    A bransoletki są śliczne . Są one do kupienia ?

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie delikatne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać!:D PS.Obserwujemy??buziaki:***!

    OdpowiedzUsuń
  10. z kotwicą i druga od dołu są prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń